Hoe onderscheid ik me?

Kijk zeker naar concurrenten, wat doen zij?
Wat is hun uitstraling naar buiten toe?
Maar het beste: kies an
ders

Hoe onderscheid ik me?Zorg voor – potentiële – klanten altijd voor een goed, kloppend verhaal achter je aanbod. Waarmee help jij hen? Niet productgericht, maar klantgericht. Zorg dat je verhaal past bij jou en je product of dienst. Dat blijft bij mensen veel gemakkelijker hangen.

Dat verhaal visualiseer je in je campagnes en zo maak je het weer een stuk aantrekkelijker en herkenbaarder voor je klanten

Kies voor anders!
Ondernemers en beslissers in bedrijven kiezen vaak voor veilig, voor zekerheid of een bekend gevoel. Stap daar eens vanaf. Bijvoorbeeld ontwikkeling van je logo.

Wat jij mooi vindt, is niet de juiste insteek voor de ontwikkeling van je logo. Het moet de uitstraling krijgen van jouw bedrijf. Kies daarom ook voor anders. Een voorbeeld: Ben je accountant en heb je een nieuw logo nodig? Vaak wordt de kleur blauw erin verwerkt. Deze kleur wordt namelijk geassocieerd met de kernwoorden als autoriteit, zelfvertrouwen, macht, succes en betrouwbaar. Juist door ook blauw te gaan hanteren ga je op in de massa.

Wees uniek en onderscheiden en toon lef. Kies voor een andere kleurstelling. Juist dan val je op.

Kies voor anders!
Doe het ook in je zichtbaarheid net even anders dan de rest. Tegenwoordig gaat alles zo snel via de digitale wereld. Handig effectief en efficiënt. Maar je gaat gewoon op in de massa.

Wil je weer opvallen, ga dan eens terug naar de basis. Een advertentie in de krant is misschien wel een idee of juist een folder die je persoonlijk even gaat afgeven. Stuurt iedereen met kerst een mooie groet, dan doe jij het op een ander moment. Juist dan kom je onder de aandacht.

Kies voor anders!
Toon initiatief. Wil je een opdrachtgever binnenhalen, zet dan zelf de eerste stap. Dit kan natuurlijk met een belletje, via Linkedin of met een e-mail. Kies voor anders: nodig iemand uit met een mooi vormgegeven uitnodiging per post. Daarmee laat je op een creatieve manier visueel al je visitekaartje met jóuw uitstraling achter.